niedziela, 1 lutego 2015

fotostory

Hejkaa !

Chcieliście Fotostory więc proszę <3

Legenda:
B- Billy
H- Honey
S- Spectra
V- Venus
R- Robbeca
A-Abbey
N- Narrator 
BB-biedronka


     
                                       B- Hejka Honey co robisz? :)
                                 H- przeglądam scenariusz. Idź po Abbey i zaczynamy.
                   B- oki już idę :) ... Abbey !!!!!!!!!!!!!!!



H- oki scena 4 ujęcie 8   akcja!
B- Abbey Abbey ja cię...


H- Billy nie zacinaj się ... bo ja to nagrywam. Hello ?

A- Billy postaraj się ...

BB-HEJJJ !!!!

A-jezuuu
H-aaaaa

BB- Jestem Biedrona

H- Abbey możesz ją zamrozić aby nam nie przeszkadzała
A- Da się zrobić...


V- Abbey co ty robisz?
A- Honey kazała mi ją zamrozić
V- zwariwałaś?


V- Biedrona chodź!!!

H- Zabieraj tego potwora i sio !


V- chodź biedronko nic tu po nas ...


B- wiesz Honey trochę źle się czuje ... chyba na dziś wystarczy.
H- rzeczywiście słąbo wyglądasz


A- Billy ostatnio jest dziwny...


N- Billy zemdlał



A- napij się 
B- dzięki

\
N- Billy odszedł do parku.




R- pięknie grasz <3
B- dzięki



N- nagle nadszedł robot Robbecy i uszcypnął Billego


B- Auć !!!!!!

R- Sorry za niego ! ja już lepiej pójdę.

N- nagle nadzeszła Spectra . 
B- wyjdziesz za mnie?
S- ... TAK !!!!








Love end <3

jak wam siępodobało ? :) 

Wasza OLAAA

4 komentarze:

  1. Strasznie zwariowane, mało co zrozumiałam, ale i tak fajne!
    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodziło że Billy ma wzięcie u każdej <3 dzięki xD <3

      Usuń
    2. ale i tak wybrał Spectre <3

      Usuń
  2. Billy to męska wersja Frankie? Wszystkie go chcą? No nie powiem, ładniutki jest... Moment o czym to ja... tak...yyy... pozostaje wierna Jacksonowi :D

    OdpowiedzUsuń