piątek, 30 stycznia 2015

monsterstudent #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9

Hejkaaa!

Dziś omówienie lalek <3 narazie zdjęcia tylko pudełek :) Lalki kupiłam kiedy byłam na feriach w Szwecji dlatego zdjęcia ich pamiętników są nieobecne gdyż są po Szwedzku. Ok do rzeczy :)



1.Honey Swamp :) Strach kamera akcja :)



 2. Clawdeen Wolf :) Ghouls Sports



        3.Draculaura :) Black Carpet



 4. Robbeca Steam :P   Class Art









5.Porter Geiss  /Hunted




6. Billy NS  :P



7. Frankie Stein  :) Ghoul Spirit




I co jak wam się podoba :) czekajcie na nstępne posty :) dziś będzie jeszcze jeden (mam taką nadzieję)  :) piszcie w kom co wolicie w następnym poście : Fotostory czy sesje ? :) czekam Olaaa







5 komentarzy:

  1. Kurcze, gdyby mi nie zależało na polskich pudełkach i pamiętnikach to już dawno bym miała Portera.

    Zdjęciohistorię poproszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz byłam tak podjarana że nie wiedziałam co robię <3 ale i tak jest mega <3

      Usuń