wtorek, 9 czerwca 2015

monsterfoto #18

Hejkaa !
Na wstępie chciałam przeprosić za moją nieobecność :( 
Wiecie jak to jest szkoła, brak czasu, kara :( no i tak jakoś wyszło 
Ale dziś kolejny pościk z sesją i gratisem :D 
No więc pierwsza powstała podczas robienia stopmotion na mój kanał :D a gratis to już inna sprawa :) ale sami się przekonacie :D

link do kanału :D
klik :D

to miłego oglądania ^^ 



                                                  leżing :D


oczywiście zdjęcie na huśtawce 



irysy ♥♥♥



a teraz materac :D



spogląda z zaciekawieniem :P


legs for ju ♥



kwiat we włosach 








a tu drzewa :D :D 


i rozwiane włosy ♥






a teraz gratisik :D

U
W
A
G
Mam nadzieję że wam się wam spodoba :D
Byłam na bieżni i powstało kilka zdjęć 







Nie ma to jak leżeć na starcie :D


Do biegu ! Gotowi ?! Start !!!







I koniec :D 

jak wam się podobało ? 
kogo chcecie w następnej sesji ? <3




4 komentarze: