środa, 8 kwietnia 2015

monsterstudent #11

Hejkaa !
Dziś kolejny review!
Dziś Vandala Doubloons 
No to paczajcie ♥




                  Art :

Lalka w pudełku :









Tył pudełka :








Na pudełku jest łańcuch :)



i bez folii :



                                cały komplet :

     




Bardzo ładny makijaż




Leżing 


Nogi lalki 


Nasza noga się wyjmuje :



 tu buty :


 moim zdaniem śliczne


Włosy lalki w pięknych odcieniach



a tu kolczyki :



ten cały różowy cóś 




a tu lalka bez tego :





na ręku bransoletka


a tu ubiór :





czarny pasek 



i lalka w kapeluszu :


Tak prezentuje się kapelusz :





a tak sama ozdoba :




cała Vandi :





oczywiście unosi się nad stojakiem



Dodatki naszej lalki 















I jak się podoba ?
Mi bardzo podoba się lalka ♥
Zajrzyjcie na mój kanał na yt ♥
Tam też jest review ♥







1 komentarz:

  1. Haha ja nie miałam odwagi testować odczepiania tej nogi :P
    Widzę, że odpięłaś Vandali kapelusz - czy teraz on się wciąż utrzymuje na jej głowie po założeniu? Mojej lalce zostawiłam przypięty, bo bałam się, że potem będzie łatwo spadał...

    OdpowiedzUsuń